خوانشی نو در آئینه حوزوی

ناصر قیلاوی زاده

خوانشی نو در آئینه حوزوی

ناصر قیلاوی زاده

سم الله الرحمن الرحیم
آزاد سازی نبل و الزهرا سرور و شادی زیادی در دل دوستان و محبین محور مقاومت ایجاد کرد. در پی شنیدن اخبار شکستن این حصر ناخودآگاه یاد حال و هوایی که از شکستن حصر آبادان تعریف می کنند افتادم.
حصر آبادان در آبان سال 59 اتفاق می افتد در حالی که کمتر از دو ماه از جنگ گذشته است. عراقی ها که پس از احاطه به حاشیه اروندرود و قطع راه های ارتباطی آبادان با ماهشهر و اهواز در پی تصرف کامل آبادان بودند تا در پرتو آن قرارداد 1975 الجزایر را ملغی و اروند رود را ضمیمه خاک عراق اعلام کند.
در همین ایام بود که پیام عجیب و دستوری امام خمینی خطاب به تمامی فرماندهان نظامی صادر شد که "حصر آبادان باید شکسته شود".
شکستن حصر آبادان که اخلال گری بنی صدر به تعویق می افتاد بالاخره در مهر 60 به ثمر نشست و پیامدهای عجیب این پیروی از ولایت تا چند سال در جبهه های جنگ ادامه داشت.
به اذعان کارشناسان نظامی طلیعه دستیابی به پیروزی های بزرگ در عملیات های طریق القدس، فتح المبین و الی بیت المقدس، همین عملیات شکست حصر آبادان یا همان عملیات ثامن الائمه بود.


اکنون با شکستن این حصر ظالمانه که چیزی شبیه شعب ابی طالب برای شیعیان این منطقه رقم زده بود امید هست فتح المبینی در خور کرامت خدای متعالی در پیش داشته باشیم.
فتح المبین نامی همراه با حس خوب است برای ما، همان فتح المبینی که خدای متعال در قرآنش به خود نسبت می دهد و می فرماید: (انا فتحانا لک فتحا مبینا)
فتح وپیروزی را خدای متعال به خود و جنود خود نسبت می دهد و به مسلمانان یاد آوری می کند که شما عمل کردید ولی "نبل و الزهرا را خدا آزادکرد" نکند فراموش کنید، 
نمی دانم؛ "ممد" نبل و الزهرا کیست؟! نمی دانم باید برای که بخوانیم "نبودی ببینی" "نبل و الزهرا آزاد گشت"؟!
ولی خوب می دانم که حصر آبادان منجر به طریق القدس و الی بیت المقدس شد، و الان خیلی نزدیکتریم به بیت المقدس
رزمندگان مهدی فاطمه بگوش باشید، تا بیت المقدس فاصله ای نداریم.
إن شاء الله عملیات الی بیت المقدس در راه است...
این آزادی مرهون جان عزیزانمان است.
هدیه به شهیدای اخیر دیار خون و عشق و آتش
#شهید_هیودی
 حاجیوند_قیاسی

ناصر قیلاوی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی